Ana içeriğe atla

CITY COLOR SMOKE FAR PALETİ


Uzuunn bir aradan sonra herkese yeniden Merhaba :)

Blog yazmaya kısa bir ara vermiştim.Sebebinden ise kısaca bahsedecek olursam emek vererek ortaya koyduğumuz bir şey var ve bunun yeteri kadar değer görmediğini düşünmemdi.Hala öyle düşünüyorum ama bu düşünceye körü körüne bağlanıp sevdiğim şeyden uzaklaşmak istemediğim için yeniden yazmayı deniyorum.Şu yazıyı girmek için bile haftalarca düşündüm belki..

Her neyse bir yerden tekrar başlamak gerek değil mi? Öyleyse hadi! :)

Gratiste ilk defa gözüme çarpan Cıty Color markasına ait bir far paleti bugünkü konuğumuz.Daha önceden böyle bir marka vardı da ben mi görmedim bilmiyorum.Ama herhangi bir stand ayrılmamıştı.Kasa yanında duruyordu.2 çeşit renk seçeneği var.Diğeri Nude rengi.Geçen indirimlerden birinde denk gelip çok ucuz bir fiyata almıştım.Aslında bu kadar ucuz olunca fiyatı pigmentasyon açısından çok bir şey beklemiyordum.Peki nasıllar iyi mi kötü mü? Bu sorunun cevabını beni instagram dan takip edip bu yazımı okumuş olanlar aslında biliyor.Ama bir de burada okumamış olanlar için tekrar paylaşmak istedim.
Eğer hala beni instagramdan takip etmiyorsanız blog profilimde sol üst köşedeki instagram profilim sekmesine tıklayarak takip edebilirsiniz :)

                                



İçerisinde ışıltılı,mat ve değişik yansımaları olan 12 adet renk bulunuyor.Kapağı çıt çıtlı klasik alıştığımız kapaklar gibi değil.Bir de içerisinde hiç kullanışlı bulmadığım sünger aplikatörlü bir fırçası vardı.Sonra düştü kayboldu zaten :)


                                              


Uzaktan bakıldığında müthiş güzellikte görünmeseler de bir de yakından swatchlarına bakalım.

                                             

Bu sırada 2 ve 4 favorim.1 belki hafif makyajlarda tercih edilebilir ama 3 pek kullanabileceğim bir renk değil.


                                       

Bu sıradaki favorim ise kesinlikle 4 numara.Acı kahve tonlarında tek başına bile kullanabilecek kadar güzel bir mat kahve.
-3 numara ise kendi içinde yansımaları olan mora çalan hafif lila renkli
-2 numara soğuk tonlu bir pembe . Genelde böyle renkleri göz makyajında belli etmek biraz zor oluyor.Ya çok pigmentli olmaları gerek ya da far fırçasını biraz ıslatarak kullanılması gerek.
-1 numaraya bakacak olursak aslında her rengi tek tek deneyimleyecek kadar makyajımda kullanmadım.Ama sanki aydınlatıcı görevi görür gibi.Siz ne dersiniz? Fotoğrafta mat gibi çıktığını farkettim şuan ama aslında değil.Işıltılı baya canlı bir beyaz.

                          

Son 4 lüye bakacak olursak 4 numara hariç diğer 3 ü favorim olabilir.
-1 numaralı renkte bir farım sanırım yok.Işıltılı tek seferde rengini veren kullanışlı bir renk.Eğer benim gibi koyu göz makyajlarını seviyorsanız.
-2 numara altın bronz ışıltılı en sevdiğim renklerden biri sanırım bu palette.
-3 numara tam anlamıyla mat bir siyah. Hatta ben bunu sleek in bir paletindeki siyah renge çok benzettim.
-4 numara soğuk cansız anlamsız bir renk bence :)

Şimdi gelelim farlar hakkındaki genel yorumlarıma.

FİYATI NE KADAR?

İndirimsiz fiyatı 12 13 tl indirimli ise 7 8 tl olması lazım.

TOZUTMA YAPIYORLAR MI?

Her far kadar evet yapıyor.Fiyat performans açısından bence göz ardı edilebilecek kadar tozutuyor.

NASIL UYGULUYORUM?

Ben bu farları herhangi bir fırça ile değilde tam olarak parmağıma swatchladığım şekilde uyguluyorum.Diğer türlü ben pek verim alamadım.Yukarıda da söylediğim gibi bir çok renk aslında ıslak şekilde çok daha güzel duruyor.

TEKRAR ALIR MIYIM?  

Bir ürüne körü körüne bağlanma huyum pek yoktur.O yüzden alacağımı sanmıyorum.

TAVSİYE EDER MİYİM?

Ucuz bir far paletim olsun çok fazla makyaj yapmıyorum öyle çok pigmentasyon müthiş kalıcılık beklemiyorum diyorsanız alın.
Ben ki The Balm Voyage 2 paletini de beğenmediğim için ( beğenen kesim çok fazla ) bunu beğenmemem çok doğal.Çünkü the balm ın fiyatı bunun 5 katı falan sanırım.

Kısacası çok fazla renklerle oynamayı sevmiyorsanız bir kahverengi yada bir siyah sürer çıkarım diyorsanız alın işinizi görür.Ama gölgeli 3 4 rengi karıştırarak makyaj yapanlardansanız bence çok kullanışlı gelmez size.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.İleride yazmayı planladığım yazılarımdan haberdar olmak istiyorsanız blogumu takip etmeyi unutmayın.

Mutlu ve Bakımlı Günler :))



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Merhaba Makyajı mızın olmazsa olmaz dokunuşu ten rengimize ve mevsimine uygun güzel bir ruj değil mi? Her kadının içinde bir yerlerde ruj aşkı vardır.Özellikle biz makyaj severler bu konuda biraz fazla doyumsuzuz. Erkeklere sorsak bunların hepsi aynı renk der ama bizim için asla.Tonları farklı bir kere onların! :) Bugün bahsedeceğim marka Golden Rose markasının göz bebeği Velvet Matte serisinin rujları. Markayı eskiden beri beğeniyordum ama bence bu rujlarla patlama yarattılar.Sevmeyen görmedim ben. Seride 27 renk bulunuyor.Esmer,beyaz tenli,kumral,buğday tenli yani hepimizi düşünmüşler.Baya geniş bir renk skalası var.Mat bitişli olması zaten gönülleri fetheden noktası.Hani bazı mat bitişli rujlar olur sürmek için ne çileler çekeriz o tebeşir kıvamındaki ruj denilen şeyi sürmek için çok uğraşırız bir de üstüne dudakları kurutur. Heh ! Bu hiç.öyle değil.Değil kurutmak içerisindeki E vitamini sayesinde dudakları besliyor.Üstüne üstlük PARABEN bulundurmuyor.Keşke bu kadar güzel bir

Rituel De Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Mendil

Merhaba :) Önceki paylaşımım da Rituel de beaute den gelen ürünleri tek tek paylaşacağımı yazmıştım.Bugün de diş temizlemeye yardımcı mendile bakalım istedim.