Ana içeriğe atla

LACINIA CELLULİTE GEL (SELÜLİT JEL) Norm Bitkisel


Merhaba:)

Yazmak için can attığım bir yazı ile sizlerleyim.
Lacinia Cosmetic Norm Bitkisel adı altında tamamı yerli sermayeli olan bir firma.Bizlerin sağlığını düşünen bitkisel içerikteki ürünler üretiyor.Bu ürünler saç ve cilt bakımı üzerine.
Bugün sizlere anlatacağım ürün ise bir selülit jel.

                                      



İçeriğinde Guarana bulunan bu jel selülitler ile savaşmayı vaad ediyor.Peki bu Guarana nedir?

Guarana; küçük kırmızı meyveli yüksek dozda kafein içeren bir bitki türü.Amazon bölgesinde yaşayanlar bu bitkinin tohumlarını çiğneyerek yada toz haline getirerek kendi içeceğini oluşturup enerji dopingi yaparlarmış. Ayrıca günümüzde marketlerde satılan enerji içeceklerinin de içinde bulunan bir bitkiymiş kendisi.

Doğadaki hiç bir şey çöp değildir felsefesini benimsediğim için herhangi bir tıbbi müdahale boyutunda olmayan sorunlarımda ben hep bitkilere yönelirim.

Hatta aktarlarda çok rahatlıkla bulabileceğiniz yağlarla ilgili de bir yazı yazmıştım okumak isterseniz tık tık

Selülit jelimize dönecek olursak sadece basen bölgesine değil karın kalça vs ihtiyacnız olduğunu düşündüğünüz bölgeye 'ince' bir tabaka halinde sürüp 'masaj' yapmanız gerekiyor. Altını çizdiğim üzere burada ki en önemli adımlardan biri masaj.En kaliteli ürünleri de kullansan onu cildinle bütünleştiremiyorsan hiç bir anlamı yok.Ben çoğu zaman herhangi bir ürün sürmeden de cildime masaj yaparım.Bu hem yaşlanmayı geciktiriyor hem de kan akışını hızlandırıyor.

Jelimizi günde 1 defa uyguluyoruz.Ben basen bölgeme uygulamayı tercih ettim.Her ne kadar selülitim olmadığını sanıyor olsam da çok fazla kola,kahve tükettiğim ve düzenli spor yapmadığım için o bölgede yerinde gitmeyen bir şeyler olduğunu biliyordum.

Uygulama sonrası çok ciddi bir yanma hissetmiştim Bunu da kullandığım gün snapchatte takipçilerimle paylaşmıştım.Böyle ürünler kesinlikle düzenli kullanmaktan geçiyor.Keyfim gelince yapayım tarzı ürünler değiller.

Bu yanma bir şeylere etki ettiğini gösterdi bana ilk kullanımda.1 saat içerisinde yanma hissi geçiyor.Bu hissi anlatacak olursam da bengay yada vicks tarzı kremleri sürdüğünüzde yaşadığınız ferahlığın bir kaç katı. Ben etki edeceğine inandığım için çokta fazla büyütmedim gözümde yanmayı.
Her gün düzenli bir şekilde akşamları sürdüm ve artık objektif,sağlıklı bir yorum yapabileceğimi düşünüyorum.

                      

İlk bir kaç gün elimle masaj yaptım.Ama daha sonra masajın önemini farkedince Gratisten bu mor masaj aletini aldım.10-11 TL gibi bir fiyatı vardı.Ayrıca sadece böyle ürünler  için değil kolunuz,boynunuz vs ağrıdığında da kullanabileceğiniz fonksiyonel bir ürün.(Boyun ağrım için denedim etkisi hoşuma gitti)

                    

Kullanımı oldukça pratik olan bu masaj aletini elinize geçirip jeli sürdüğünüz yere 10-15 dk ( ne kadar çok yapsanız o kadar etkili) masaj yaparak yediriyorsunuz.Üzerindeki bilyeler siz elinizi çevirdikçe dönüyor ve daha etkili bir masaj yapmış oluyorsunuz.


                     

Bende ki etkilerine geçmeden önce içeriğinden biraz daha detaylı bahsetmek istiyorum.

Ptychopetalum olacoides bark; Brezilya yağmur ormanlarında yetişen ve maximum 5 metre uzayan bu bitki kuvvet ağacı olarak biliniyor. Yine Amazon yerlileri bu bitkiyi her derde deva olarak görmüş olmalı ki  romatizmal ağrılardan tutun saç dökülmesine adet düzensizliğinden tutun gribe kadar her dertlerinde kullanmışlar.

Bu jelin içerisinde bulunmasının sebebi ise antioxidan ve hücre yenileyici etkisinin olması.Zaten bu ve benzeri tüm selülit jellerinde buna benzer madde bulunması gerekiyor.Çünkü deri altında portakal kabuğu kıvamına gelen düzensizliği ancak hücresel dokuya etki ederek düzeltebiliyorlar.

Horse chestnut; Bizim bildiğimiz adıyla at kestanesi.
Damar büzücü,deri çatlaklarını iyileştirmesi  ve kan dolaşımını güçlendirici etkisi bulunuyor.Varis ve hemoroit gibi hastalıklarda da kullanılıyormuş.

Panax Ginseng;  Kökleri insan vücuduna benzediği için 'insan otu' ismini almış bir bitki.Botanik ismi Yunanca da  panax yani 'tam iyileştirme'imiş.

                        

Ginseng bitkisinin bir çok çeşidi var.Panax olarak bilinen aslında Kore Ginsenginiymiş. Bu adı almasının sebebi ise yetişebileceği en uygun ortamın orada olması.Ayrıca toprak altında ne kadar uzun süre kalırsa faydası da o kadar yüksek oluyormuş.Tabiki bu bilgiler için biraz google mak gerekiyor :)

Topraktan çıkarıldıktan sonra da üretim şekline göre kırmızı ve beyaz ginseng olarak ikiye ayrılıyormuş.
Muhtemelen jelin içerisindeki de kırmızı ginseng çünkü etkilerini araştırdığım zaman antioksidan özelliğinin  ve yaşlanmayı geciktirici etkisi olduğu yazıyor.

Ginkgo Biloba;  Mabet ağacı olarak bilinen ağacın faydalı kısmı yaprakları.
Faydalarını araştırdığım zaman ise selülitten çok daha farklı şeyler ile karşılaştım.Sizinle de paylaşayım.

-Yaşlanmaya bağlı makula dejenarasoynu (sarı nokta): Ginkgo yaprağı ekstresinin yaşa bağlı görme kaybı olan kişilerde belirtileri azalttığı ve görüşü geliştirdiği yönünde az sayıda bilimsel kanıt bulunuyor.

Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu


-Migren


-Lif Dokusu İltihabı (Fibromyalgia): Ginkgo biloba ile birlikte kullanılan coenzyme Q-10 kapsüllerinin lif dokusu iltihabı bulunan hastalarda genel durumun iyileşmesine ve ağrıların hafiflemesine yardımcı olabiliyor.


-Kolon Kanseri: Özel bir ginkgo yaprağı ekstresi olan EGb 761 kanser ilaçları ile birlikte kullanıldığında kolon kanserinin tedavisine yardımcı olabiliyor.


Sanırım jelin içinde bulunmasının sebebi lif dokusu için bahsettiği kısım.



Orange Oil; Hepimizin bildiği portakal yağı.

Apricot seed oil; Kayısı yağı

Rosemary Oil; Biberiye yağı.

Sizleri içerikle yeterince boğduğuma göre artık bendeki etkilerine geçebilirim :)

-Ben ürünü gerçekten etkili buldum ve beğendim.

-Sıkılaştırma ve selülitlerimde gözle görülür bir azalma olduğu aşikar.

-Bacağımın iç bölgesinde düzensiz kilo alıp vermekten oluşan çatlaklarımın görüntüsünün değiştiğini gözlemledim.Her ne kadar kendisi selülit üzerine bir ürün olsa da içeriğinde maddelerden biri yukarıda da yazdığım gibi(at kestanesi) çatlaklara iyi geliyordu bu beni çok sevindirdi.Çünkü biliyorsunuz ki bu tarz çatlaklar kolay kolay geçmiyor.Tamamen yok etmese de şuan ki hali öncekine göre daha iyi.

-Bunu düzenli kullanmaya devam edicem ve yenisini almayı düşünüyorum.

-Kesinlikle tamamen bir yok etme vaadi yok.Oluşabilecek selülitlerin önüne geçmek asıl vaadi ve bence bu yaşlarda bizim için önemli olanda bu.

-Bende bu şekilde etki etmiş olması sizi yanıltsın istemem daha ilerlemiş boyutta olan bir sorunla ne denli başa çıkar bilemiyorum.Ama ben olası bi yan etkisini görmedim.

Ürünle ilgili detaylı yazılmış bir yazı ben internet sitelerinde bulamadım ama satın almak isterseniz veya yetkili biri ile görüşmek isterseniz

http://www.lacinia.net/

http://www.normbitkisel.com/

Çok uzun bir yazı oldu.Ancak beğendiğim bir ürünü sizlerle paylaşırken tüm açılardan araştırıp size sunmak istediğim için böyle oldu.Beğendim yazıp geçmek sizlere bir fayda sağlamayacaktı.Ben bir blog okuyucusu olarak bu şekilde yazıları daha çok sevdiğim için sizlere de bunu sundum.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Yorumlarınız benim için çok değerli.İstediğiniz zaman bana buradan ve instagram sayfamdan yazabilirsiniz :)

Mutlu ve Bakımlı günler.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CITY COLOR SMOKE FAR PALETİ

Uzuunn bir aradan sonra herkese yeniden Merhaba :) Blog yazmaya kısa bir ara vermiştim.Sebebinden ise kısaca bahsedecek olursam emek vererek ortaya koyduğumuz bir şey var ve bunun yeteri kadar değer görmediğini düşünmemdi.Hala öyle düşünüyorum ama bu düşünceye körü körüne bağlanıp sevdiğim şeyden uzaklaşmak istemediğim için yeniden yazmayı deniyorum.Şu yazıyı girmek için bile haftalarca düşündüm belki.. Her neyse bir yerden tekrar başlamak gerek değil mi? Öyleyse hadi! :) Gratiste ilk defa gözüme çarpan Cıty Color markasına ait bir far paleti bugünkü konuğumuz.Daha önceden böyle bir marka vardı da ben mi görmedim bilmiyorum.Ama herhangi bir stand ayrılmamıştı.Kasa yanında duruyordu.2 çeşit renk seçeneği var.Diğeri Nude rengi.Geçen indirimlerden birinde denk gelip çok ucuz bir fiyata almıştım.Aslında bu kadar ucuz olunca fiyatı pigmentasyon açısından çok bir şey beklemiyordum.Peki nasıllar iyi mi kötü mü? Bu sorunun cevabını beni instagram dan takip edip bu yazımı okumuş olanlar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Merhaba Makyajı mızın olmazsa olmaz dokunuşu ten rengimize ve mevsimine uygun güzel bir ruj değil mi? Her kadının içinde bir yerlerde ruj aşkı vardır.Özellikle biz makyaj severler bu konuda biraz fazla doyumsuzuz. Erkeklere sorsak bunların hepsi aynı renk der ama bizim için asla.Tonları farklı bir kere onların! :) Bugün bahsedeceğim marka Golden Rose markasının göz bebeği Velvet Matte serisinin rujları. Markayı eskiden beri beğeniyordum ama bence bu rujlarla patlama yarattılar.Sevmeyen görmedim ben. Seride 27 renk bulunuyor.Esmer,beyaz tenli,kumral,buğday tenli yani hepimizi düşünmüşler.Baya geniş bir renk skalası var.Mat bitişli olması zaten gönülleri fetheden noktası.Hani bazı mat bitişli rujlar olur sürmek için ne çileler çekeriz o tebeşir kıvamındaki ruj denilen şeyi sürmek için çok uğraşırız bir de üstüne dudakları kurutur. Heh ! Bu hiç.öyle değil.Değil kurutmak içerisindeki E vitamini sayesinde dudakları besliyor.Üstüne üstlük PARABEN bulundurmuyor.Keşke bu kadar güzel bir

Rituel De Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Mendil

Merhaba :) Önceki paylaşımım da Rituel de beaute den gelen ürünleri tek tek paylaşacağımı yazmıştım.Bugün de diş temizlemeye yardımcı mendile bakalım istedim.