Ana içeriğe atla

Rituel De Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Mendil


Merhaba :)

Önceki paylaşımım da Rituel de beaute den gelen ürünleri tek tek paylaşacağımı yazmıştım.Bugün de diş temizlemeye yardımcı mendile bakalım istedim.

                     


Öncelikle bu ürün kesinlikle diş beyazlatmaya yönelik bir ürün değil.Ürünün amacı sadece pratik bir alternatif sağlamak.Örneğin ; dışarıda yemek yediniz ve dişini fırçalamadan rahat edemeyen birisiniz.Bu sadece yemek için değil sigara tüketen kişiler içinde geçerli.Sizi rahatsız etmiyor olabilir ama içmeyen kişiler genelde sizden çok o kokuyu alıyor.İşte tam böyle yerlerde diş fırçanız ve diş macununuz yerine geçen bir mendil düşünün.Peki ama bu mendil nasıl? Hadi yakından bakalım..

                   

Kutunun içerisinde 8 adet mendil var ve hepsi tek kullanımlık.Zaten kullandıktan sonra tekrar kullanmak için çantaya atacak kadar hijyenik değilseniz muhtemelen buraya kazara gelmiş ve bu yazımı hasbelkader okuyorsunuz demektir :)

                       


Mendillerin kullanımı gerçekten pratik.Sadece paketi açıp arkasında görmüş olduğunuz jelatinden ayırıp kullanıyorsunuz.

                       


                    

Daha sonra işaret parmağınıza geçirip dişlerinizi temizlemeye başlayabilirsiniz. Peki bu iç tarafta dişi temizleyen ne var ?

                 

Kabartmalı yumuşak dokulu yapısı olan bir mendil diğer taraftan tek farkı yapısı ve nane aromalı olması.Diş fırçası ve diş macunu ile yaptığınız bakıma kesinlikle alternatif değil sadece o anı kurtarıyor.Tabi kime göre neye göre?

Benim kişisel yorumlarıma gelecek olursak ben dahil 3 kişi farklı zamanlarda kullandık ve ne yazık ki hiç beğenmedik. Ağızda bıraktığı herhangi bir ferahlık olmadı bizlerde.Tüm adımları ve içeriği tek tek anlattım ki ben her ürüne objektif yaklaşırım benim beğenmediğim bir şeyi herkes beğenmeyecek ya da tam tersi olacak diye bir şey yok.Ama ben beğenmedim.Dışarıda arabada nerede olursam olayım ağzımda bıraktığı o tada tahammül edebileceğimi sanmıyorum.Belki bunu kullandıktan sonra  su ile ağzımı çalkalasaydım (arkasında kullanım için su gerekli değildir yazıyor) o tat giderdi ama benim sorunum nane aromasındaydı. Adı pratiklik namına olan bir şey bence böyle olmamalı.Temizliyor mu? Evet. Mendil üzerinde birkaç kalıntı görüyorsunuz anlık olarak bir şey sağlıyor ama bu ne hijyen ne de temizlik.Yani normal bir ıslak mendille de silsem öyle olur sanırım :)

Kısacası rituel de beaute diş temizlemeye yardımcı pratik mendil benim tercih edebileceğim bir ürün olmadı.Çok zor durumda kaldıkça kullanıp bitiririm.

İçeriği; su, sorbitol, xylitol, selüloz sakızı, polisorbat 20, mentol, sodyum sakarin, blue 1 , piperitum meyve özü, hanımeli çiçeği, pulsatilla koreana özü, greyfurt özü, koku.

Ürünlerin hepsi kısa bir süre sonra hepsiburada.com da olacakmış Bilginize

Mutlu ve bakımlı günler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CITY COLOR SMOKE FAR PALETİ

Uzuunn bir aradan sonra herkese yeniden Merhaba :) Blog yazmaya kısa bir ara vermiştim.Sebebinden ise kısaca bahsedecek olursam emek vererek ortaya koyduğumuz bir şey var ve bunun yeteri kadar değer görmediğini düşünmemdi.Hala öyle düşünüyorum ama bu düşünceye körü körüne bağlanıp sevdiğim şeyden uzaklaşmak istemediğim için yeniden yazmayı deniyorum.Şu yazıyı girmek için bile haftalarca düşündüm belki.. Her neyse bir yerden tekrar başlamak gerek değil mi? Öyleyse hadi! :) Gratiste ilk defa gözüme çarpan Cıty Color markasına ait bir far paleti bugünkü konuğumuz.Daha önceden böyle bir marka vardı da ben mi görmedim bilmiyorum.Ama herhangi bir stand ayrılmamıştı.Kasa yanında duruyordu.2 çeşit renk seçeneği var.Diğeri Nude rengi.Geçen indirimlerden birinde denk gelip çok ucuz bir fiyata almıştım.Aslında bu kadar ucuz olunca fiyatı pigmentasyon açısından çok bir şey beklemiyordum.Peki nasıllar iyi mi kötü mü? Bu sorunun cevabını beni instagram dan takip edip bu yazımı okumuş olanlar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Merhaba Makyajı mızın olmazsa olmaz dokunuşu ten rengimize ve mevsimine uygun güzel bir ruj değil mi? Her kadının içinde bir yerlerde ruj aşkı vardır.Özellikle biz makyaj severler bu konuda biraz fazla doyumsuzuz. Erkeklere sorsak bunların hepsi aynı renk der ama bizim için asla.Tonları farklı bir kere onların! :) Bugün bahsedeceğim marka Golden Rose markasının göz bebeği Velvet Matte serisinin rujları. Markayı eskiden beri beğeniyordum ama bence bu rujlarla patlama yarattılar.Sevmeyen görmedim ben. Seride 27 renk bulunuyor.Esmer,beyaz tenli,kumral,buğday tenli yani hepimizi düşünmüşler.Baya geniş bir renk skalası var.Mat bitişli olması zaten gönülleri fetheden noktası.Hani bazı mat bitişli rujlar olur sürmek için ne çileler çekeriz o tebeşir kıvamındaki ruj denilen şeyi sürmek için çok uğraşırız bir de üstüne dudakları kurutur. Heh ! Bu hiç.öyle değil.Değil kurutmak içerisindeki E vitamini sayesinde dudakları besliyor.Üstüne üstlük PARABEN bulundurmuyor.Keşke bu kadar güzel bir