Ana içeriğe atla

Rituel de Beaute Isıtıcı Bant İncelemesi


Herkese merhaba.

 Yaklaşık 2 3 hafta önce Rituel de beaute den bu güzel kargoyu aldım. Kendilerine buradan da ayrıca teşekkür ederim. Marka adından BIM de satılan siyah nokta bantlarıyla sıkça söz ettirdi. Bünyesinde farklı ürünleri de barındıran yükselişteki bir marka benim fikrim. Ürünler geldiği günden beri kullanmaya başladım ancak horlama bandını kullanamadım .😁 Her gün 1 tanesini burada kısaca anlatmak istiyorum. Hem siz okurken sıkılmazsınız hem da daha çok ürünler üzerine yoğunlaşabiliriz. Malum insanlar çok uzun yazı okumayı geç okumayı pek sevmiyor. İnstagram da yapılan yorumlar her ne kadar blogların önüne geçse de ben her zaman blog tarafındayım. O paylaşım 3 5 ay sonra unutulur gider ama bu yazı hep burada kalır . Lafı fazla uzatmadan bugün inceleyeceğimiz ürün olan "Isıtıcı bant'a" geçelim 😊




 Özel günlerimiz hatrı sayılır bir kesim olarak ne yazık ki ağrılı geçiyor. Hiç ağrısız sancısız bugünleri atlatanlar a  çok imreniyorum. Benimde her zaman o günlerim ilaçlar ve sıcak su torbasıyla geçer. Aslında bu üründe sıcak su torbasının bant hali olarak düşünülebilir . Elbette bir torba kadar sıcaklık vermiyor . Ama uzun yol seyahatlerin de veya torba kullanamayacağınız ortamlarda kurtarıcı olabilir.



Ürün paketinin içinden 2 tane ısıtıcı bant çıkıyor. Ben yorum yapabilmek için 1 tanesini kullandım.



Ürün de en çok dikkat edilmesi gereken ısıtıcı bant in vücudun herhangi bir yerine yapıştırılmaması gerektiği.  Sadece çıkan bant ı açıp çamaşırınıza yapıştırmanız yeterli. Her bant tek kullanımlık. 
Paketi açtıktan hemen sonra yavaş yavaş ısınmaya başlıyor.  Şimdi gelelim benim yorumlarıma;

-Öncelikle işlevsel ve kullanışlı bir ürün olduğu inkar edilemez.

-Ancak ben ısıtma seviyesini yeterli bulmadım.  Taktıktan kısa bir süre sonra ısınmaya başlasa da ağrımı geçirecek veya hafifletecek bir noktaya hiç ulaşmadı.

-Kişiye göre kullanım süresi değişse de 8 saat kadar sıcak kalmadı. 

-Sıcak su torbası kullanabileceğim bir yerdeysem tercih edebileceğim bir alternatif değil. 

-Taktığınızda varlığını hissetmiyorsunuz hiç bir şekilde rahatsız etmiyor bu güzel bir yanı.

-Ancak soğuk kış aylarında ısınayım biraz diyerek ten takıp farklı ısıtıcı araçlar ile kullanmamanız gerekiyor. 

İçeriğini ve uyarıları son fotoğrafta paylaştım.  Okumak isterseniz detaylı fotoğrafa tıklayıp okuyabilirsiniz.

Son olarak benim Rituel de beaute ısıtıcı bant ile ilgili yorumum olmazsa olmaz bir ürün değil.  Ne çok beğendim ne de çöp diyemem. Benim çok ağrım olmuyor diyorsanız belki size yeterli gelebilir☺
Mutlu ve bakımlı günler. ❤




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CITY COLOR SMOKE FAR PALETİ

Uzuunn bir aradan sonra herkese yeniden Merhaba :) Blog yazmaya kısa bir ara vermiştim.Sebebinden ise kısaca bahsedecek olursam emek vererek ortaya koyduğumuz bir şey var ve bunun yeteri kadar değer görmediğini düşünmemdi.Hala öyle düşünüyorum ama bu düşünceye körü körüne bağlanıp sevdiğim şeyden uzaklaşmak istemediğim için yeniden yazmayı deniyorum.Şu yazıyı girmek için bile haftalarca düşündüm belki.. Her neyse bir yerden tekrar başlamak gerek değil mi? Öyleyse hadi! :) Gratiste ilk defa gözüme çarpan Cıty Color markasına ait bir far paleti bugünkü konuğumuz.Daha önceden böyle bir marka vardı da ben mi görmedim bilmiyorum.Ama herhangi bir stand ayrılmamıştı.Kasa yanında duruyordu.2 çeşit renk seçeneği var.Diğeri Nude rengi.Geçen indirimlerden birinde denk gelip çok ucuz bir fiyata almıştım.Aslında bu kadar ucuz olunca fiyatı pigmentasyon açısından çok bir şey beklemiyordum.Peki nasıllar iyi mi kötü mü? Bu sorunun cevabını beni instagram dan takip edip bu yazımı okumuş olanlar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Merhaba Makyajı mızın olmazsa olmaz dokunuşu ten rengimize ve mevsimine uygun güzel bir ruj değil mi? Her kadının içinde bir yerlerde ruj aşkı vardır.Özellikle biz makyaj severler bu konuda biraz fazla doyumsuzuz. Erkeklere sorsak bunların hepsi aynı renk der ama bizim için asla.Tonları farklı bir kere onların! :) Bugün bahsedeceğim marka Golden Rose markasının göz bebeği Velvet Matte serisinin rujları. Markayı eskiden beri beğeniyordum ama bence bu rujlarla patlama yarattılar.Sevmeyen görmedim ben. Seride 27 renk bulunuyor.Esmer,beyaz tenli,kumral,buğday tenli yani hepimizi düşünmüşler.Baya geniş bir renk skalası var.Mat bitişli olması zaten gönülleri fetheden noktası.Hani bazı mat bitişli rujlar olur sürmek için ne çileler çekeriz o tebeşir kıvamındaki ruj denilen şeyi sürmek için çok uğraşırız bir de üstüne dudakları kurutur. Heh ! Bu hiç.öyle değil.Değil kurutmak içerisindeki E vitamini sayesinde dudakları besliyor.Üstüne üstlük PARABEN bulundurmuyor.Keşke bu kadar güzel bir

Rituel De Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Mendil

Merhaba :) Önceki paylaşımım da Rituel de beaute den gelen ürünleri tek tek paylaşacağımı yazmıştım.Bugün de diş temizlemeye yardımcı mendile bakalım istedim.