Ana içeriğe atla

Rituel de Beaute Topuk Çatlağı Gidermeye Yardımcı Krem


Merhaba :)

Rituel de Beaute kargosunun bir diğer ürünü olan topuk çatlağı ve nasır giderici kremden bahsetmek istiyorum.





Topuk çatlağı genellikle ilerleyen yaşlarda ya da çok çalışan ayakta duran kişiler tarafından görülür gibi bir yanılgı var. Ama durum pekte öyle değil.Yaşınız 18 de olsa 38 de topuğunuz çatlak olabilir.Peki bu topuk neden çatlıyor,nasır nasıl oluşuyor?

Topuk çatlağı en çok yaz aylarında görülüyor.Nedeni ise topuğumuzun nemsiz kalması kuruması.Kuru bir deri de dışarıdan herhangi bir müdahale olmadıkça haliyle çatlıyor.Bu sadece topuk için geçerli olmadığından bu teori doğru kabul edilebilir.Nasıl ki kış aylarında cildi ve vücudu kuru olanlar sürekli nemlendirme ihtiyacı hissediyorsa topukta tam olarak böyle.

Uzun süre ayakta kalmak,topuklu ayakkabı giymek gibi belli başlı durumların dışında diyabet,sedef hastalığı mantar gibi durumlarda çatlağa sebep olabiliyor.O yüzden eğer ciddi bir kuruluğunuz var ise böyle ürünler kullanmak yerine bir doktora gitmenizi tavsiye ederim.

Yaz aylarında sürekli açık ayakkabı,sandalet,terlik giydiğimiz içinde topuk nemini yitirebiliyor. Hatta bazen sırf güzel diye giydiğimiz ayağımızı mahveden (kadın olmanın zorlukları) ayakkabılar da aynı şekilde buna neden olabiliyor.

Biz şimdi tıbbi bir hastalık sebebi ile topuk çatlağı olmayan yüzeysel bir kuruluk sebebiyle oluşan çatlağı için bu ürünü inceleyeceğiz.

               
                                     

Ürün koltuk atı için kullandığımız stick roll on kıvamında.Daha fazla aşağıdan çevirerek açabilirsiniz.

                                 

Kutunun arkasında yazan şeyleri tekrar buraya yazmak bana pek bilgi verici gelmediği için onun fotoğrafını koymayı tercih ediyorum..

Ben kendi deneyimlere gelecek olursam ;

-Kullanımı pratik ancak tek bir kişinin kullanması gerek diye düşünüyorum çünkü kişisel bir ürün.
Bu tarz hastalıklar çok kolay geçebiliyor.

-Ben kendim kullandıktan sonra bile temiz bir mendil ile temizliyorum ucunu.

-Yapış yapış bir his bırakmıyor emilimi güzel.

-Bende pek kuruluk  olmadığı için yeterli seviyede verim göremedim çünkü olmayan bi sorunu tedavi etmesini beklemek saçma olur.

-En azından yorum yapacak kadar kullandım ve anneme vermeye düşünüyorum onda bu tarz sorunlar daha fazla.

-Yukarıda kişisel olması gerektiğini söyleyip annene neden veriyorsun? derseniz de ben her kullanımdan sonra dediğim gibi temizledim ve çok fazla kullanamadım.

-Hayvanlar üzerinde deney yapmaması benim için her zaman + 

Eğer böyle bir sorunum olsaydı tercih edebileceğim bir üründü.Ürünü Gratisler den temin edebilirsiniz. Kısa bir süre sonra tüm ürünler hepsiburada.com da satışta olacakmış

Mutlu ve Bakımlı Günler :)


Yorumlar

  1. Eline sağlık canım çok güzel bir yazı olmuş.Tatlı blogunu takibe aldım benimkine de beklerim.
    www.merininblogu.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

CITY COLOR SMOKE FAR PALETİ

Uzuunn bir aradan sonra herkese yeniden Merhaba :) Blog yazmaya kısa bir ara vermiştim.Sebebinden ise kısaca bahsedecek olursam emek vererek ortaya koyduğumuz bir şey var ve bunun yeteri kadar değer görmediğini düşünmemdi.Hala öyle düşünüyorum ama bu düşünceye körü körüne bağlanıp sevdiğim şeyden uzaklaşmak istemediğim için yeniden yazmayı deniyorum.Şu yazıyı girmek için bile haftalarca düşündüm belki.. Her neyse bir yerden tekrar başlamak gerek değil mi? Öyleyse hadi! :) Gratiste ilk defa gözüme çarpan Cıty Color markasına ait bir far paleti bugünkü konuğumuz.Daha önceden böyle bir marka vardı da ben mi görmedim bilmiyorum.Ama herhangi bir stand ayrılmamıştı.Kasa yanında duruyordu.2 çeşit renk seçeneği var.Diğeri Nude rengi.Geçen indirimlerden birinde denk gelip çok ucuz bir fiyata almıştım.Aslında bu kadar ucuz olunca fiyatı pigmentasyon açısından çok bir şey beklemiyordum.Peki nasıllar iyi mi kötü mü? Bu sorunun cevabını beni instagram dan takip edip bu yazımı okumuş olanlar

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Merhaba Makyajı mızın olmazsa olmaz dokunuşu ten rengimize ve mevsimine uygun güzel bir ruj değil mi? Her kadının içinde bir yerlerde ruj aşkı vardır.Özellikle biz makyaj severler bu konuda biraz fazla doyumsuzuz. Erkeklere sorsak bunların hepsi aynı renk der ama bizim için asla.Tonları farklı bir kere onların! :) Bugün bahsedeceğim marka Golden Rose markasının göz bebeği Velvet Matte serisinin rujları. Markayı eskiden beri beğeniyordum ama bence bu rujlarla patlama yarattılar.Sevmeyen görmedim ben. Seride 27 renk bulunuyor.Esmer,beyaz tenli,kumral,buğday tenli yani hepimizi düşünmüşler.Baya geniş bir renk skalası var.Mat bitişli olması zaten gönülleri fetheden noktası.Hani bazı mat bitişli rujlar olur sürmek için ne çileler çekeriz o tebeşir kıvamındaki ruj denilen şeyi sürmek için çok uğraşırız bir de üstüne dudakları kurutur. Heh ! Bu hiç.öyle değil.Değil kurutmak içerisindeki E vitamini sayesinde dudakları besliyor.Üstüne üstlük PARABEN bulundurmuyor.Keşke bu kadar güzel bir

Rituel De Beaute Diş Temizlemeye Yardımcı Mendil

Merhaba :) Önceki paylaşımım da Rituel de beaute den gelen ürünleri tek tek paylaşacağımı yazmıştım.Bugün de diş temizlemeye yardımcı mendile bakalım istedim.